Autor Tema: Meteogrames i models, any 2012  (Llegit 89544 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat llevanta

• Pluja
  • *
  • Missatges: 262
Re: Meteogrames i models, any 2012
« Respondre #375 el: 09 de De Febr. de 12, 07:18:55 a. m. »
mireu la baixa que marca l europeu per l estret en 48h ::)                    pd:i am vent de gregal i precipitacio
« Darrera modificació: 09 de De Febr. de 12, 08:15:15 a. m. per llevanta »
Castelló de Rugat, València.

Desconnectat sergi_onti

• Pluja
  • *
  • Missatges: 882
« Respondre #376 el: 09 de De Febr. de 12, 08:23:33 a. m. »
Gracies a tots per les explicacions.

Llevanta on veus els mapes de precipitació de l'europeu?
Ontinyent, València.

Desconnectat llevanta

• Pluja
  • *
« Respondre #377 el: 09 de De Febr. de 12, 08:32:50 a. m. »
no se com pasarte l enllaç ja que ara estic en el movil , pero busca la pagina oficial ecmw i ahi t ixira

Desconnectat llevanta

• Pluja
  • *
« Respondre #378 el: 09 de De Febr. de 12, 08:44:15 a. m. »
Gracies a tots per les explicacions.

Llevanta on veus els mapes de precipitació de l'europeu?
¿Que ho has trobat?

Desconnectat Monti

• Associat AVAMET
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 761
    • MeteoMonti
« Respondre #379 el: 09 de De Febr. de 12, 08:49:23 a. m. »
Montitxelvo, València.

Desconnectat llevanta

• Pluja
  • *
« Respondre #380 el: 09 de De Febr. de 12, 08:54:22 a. m. »

Desconnectat llevanta

• Pluja
  • *
« Respondre #381 el: 09 de De Febr. de 12, 09:16:36 a. m. »
s hau quedat tots muts o que? ???

Desconnectat carboner

• Associat AVAMET
  • Mànega
  • *
  • Missatges: 4.461
  • OTOS. La Vall d´Albaida
    • L´Oratge d´Otos
« Respondre #382 el: 09 de De Febr. de 12, 09:43:41 a. m. »

Tot es mirar i no veig per ningun costat cap model que done esperançes de res. Lo màxim que veig és alguna goteta el dissabte, que si, seria de neu en cotes baixes, però que no arribaria ni a enfarinar res, i com llevantà va dir l´altre dia, per a mi això no és nevar.

Em direu pessimiste, però és el que jo veig, esperançes de neu no en tinc cap, i ganes de que passe, perdó per l´expressió, esta merda de temps, moltes.

http://avamet.es/estacions/otos/

Desconnectat joseppe

• Pluja
  • *
  • Missatges: 100
« Respondre #383 el: 09 de De Febr. de 12, 09:48:12 a. m. »
Bon dia i gelats!!! je,je,je....finalment aquest cap de setmana que esta mès a prop que ens fara, de segur que res de res o com vegueu vosaltres la situaciò.
 ???
Albaida, València.

Desconnectat llevanta

• Pluja
  • *
« Respondre #384 el: 09 de De Febr. de 12, 09:49:35 a. m. »

Tot es mirar i no veig per ningun costat cap model que done esperançes de res. Lo màxim que veig és alguna goteta el dissabte, que si, seria de neu en cotes baixes, però que no arribaria ni a enfarinar res, i com llevantà va dir l´altre dia, per a mi això no és nevar.

Em direu pessimiste, però és el que jo veig, esperançes de neu no en tinc cap, i ganes de que passe, perdó per l´expressió, esta merda de temps, moltes.
ostras carboner jo que tenia un poc d esperansa en eixa baixeta que es veu en l europeu , joder :(

Desconnectat llevanta

• Pluja
  • *
« Respondre #385 el: 09 de De Febr. de 12, 09:59:03 a. m. »
la veritat es que si carboner si no te que fer res , que pase ja esta siberiana , que jo pase de les gelades

Desconnectat Pixarroglets

• Pluja
  • *
  • Missatges: 474
« Respondre #386 el: 09 de De Febr. de 12, 13:42:06 p. m. »
Iee, bon dia!. Com va?.

Jo hui soc un poquet més optimista pel que fa a les posibilitats de tindre precipitacions el cap de setmana. Ara bé, dic un poquet i de moment, per la vesprada-nit igual en soc més o per contra ho veig més complicat.

Si que pareix que els models comencen a intuïr una baixa en un lloc bo per als nostres interesos. Potser qui més clarament ho mostre siga l'UKMO. Per ilustrar-ho:
Mapes de pressió i humitat:

Ja sé que es fil·lar molt prim i que tan sols es una posibilitat encara molt poc definida, pero algo es algo.  ;)
Veurem les próximes actualitzacions i els mesoescalars a partir de demà com venen.

O/T: Estava llegint-me els comentaris i jo aplegue a una conclusió sempre. El més bonic de la meteo es la variabilitat, la imposibilitat de poder esbrinar el que pot ocòrrer en un determinat lloc en una data determinada, per molt que puguen evolucionar els diferents models. Es clar que aixó ens pot dur a desil·lusions per esperar una determinada situació de pluges, onades de calor (per a qui els agrade  :-X), nevades, fredorades (encara que jo soc molt poc partidari d'aquestes si no venen amb precipitacions perque soles porten mala cosa a l'agricultura), etc. Pero de tant en tant també en podem tindre grates sorpreses. En definitiva, no hi ha que agarrarse-ho molt seriosament, simplement disfrutar del que tinguem i veure com evol·luciona tot. De tot s'aprén.   

Ontinyent, València.

Desconnectat llevanta

• Pluja
  • *
« Respondre #387 el: 09 de De Febr. de 12, 14:13:07 p. m. »
entreu al facebook de rtvv no esta tot perdut, samuel benier ha fet un bon analisi de lo que pot pasar la formacio de una borrasca davant les nostres costes que ens enviaria llevant disabte , aixi que encara queden hores per vore models, i a vore que acaba pasant , el ukmo la contempla , hi ha models que fan curvatures en les isobares , pero no  s acaba de formar la borrasqueta , aixi que ha esperar, no diuen que cuant menys senyala mes fa

Desconnectat tiberut

• Reixiu
  • *
  • Missatges: 80
« Respondre #388 el: 09 de De Febr. de 12, 17:14:27 p. m. »
 bona vesprada, bueno pues no i ha res perdut com molt be deia este mati el gran SAMU de la baixa que es pot formar en esta eixida al menys ya marca algo mes, a vorer si es confiorma la baixa i tenim un fin de semana mogudet i despres que sen vaja el fret a siberia que ya en tenim prou, si no es en precipitacio
Tibi, l'Alcoià.

Desconnectat llevanta

• Pluja
  • *
« Respondre #389 el: 09 de De Febr. de 12, 18:14:04 p. m. »
bona vesprada, bueno pues no i ha res perdut com molt be deia este mati el gran SAMU de la baixa que es pot formar en esta eixida al menys ya marca algo mes, a vorer si es confiorma la baixa i tenim un fin de semana mogudet i despres que sen vaja el fret a siberia que ya en tenim prou, si no es en precipitacio
tiberut tens enllaços de models mesoscalars , i saps a quin hora eixen