0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.
Bé, ja estan encomanats els màstils (2 de 2,5 m), els vents i les garres. No pareix massa car. El proper divendres m'ho porten i ho guardaré a casa.Trobe que ja ho tenim tot...vaja "equipàs" tenim. Si voleu fem una llista de la gent que finalment ve per al tema de l'esmorzar o inclús dinar si vos abelleix.
Cita de: Pego en 30 de De Maig de 12, 21:26:54 p. m.Bé, ja estan encomanats els màstils (2 de 2,5 m), els vents i les garres. No pareix massa car. El proper divendres m'ho porten i ho guardaré a casa.Trobe que ja ho tenim tot...vaja "equipàs" tenim. Si voleu fem una llista de la gent que finalment ve per al tema de l'esmorzar o inclús dinar si vos abelleix. Home, una vegada alli, haurem de dinar, no??
El que no estic segur és si tenim el programa per a descargar les dades (VWS, WD o similar) però supose que les ments més privilegiades ho hauran pensat tot, no?
Cita de: Pego en 02 de De Juny de 12, 10:30:22 a. m.El que no estic segur és si tenim el programa per a descargar les dades (VWS, WD o similar) però supose que les ments més privilegiades ho hauran pensat tot, no?No has vist la foto que ha penjat Timonet?
Cita de: felet en 02 de De Juny de 12, 11:30:56 a. m.Cita de: Pego en 02 de De Juny de 12, 10:30:22 a. m.El que no estic segur és si tenim el programa per a descargar les dades (VWS, WD o similar) però supose que les ments més privilegiades ho hauran pensat tot, no?No has vist la foto que ha penjat Timonet? Per cert Felet, tu vens?