Autor Tema: Trobada i instal·lació del primer observatori d'AVAMET a la Vall d'Ebo: 9 Juny  (Llegit 2310 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Pego

• Junta Directiva 2019-2022
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 949
  • Pego entre la muntanya i la mar
Re: Trobada i instal·lació del primer observatori d'AVAMET a la Vall d'Ebo: 9 Juny
« Respondre #15 el: 30 de De Maig de 12, 21:26:54 p. m. »
Bé, ja estan encomanats els màstils (2 de 2,5 m), els vents i les garres. No pareix massa car. El proper divendres m'ho porten i ho guardaré a casa.
Trobe que ja ho tenim tot...vaja "equipàs" tenim.
Si voleu fem una llista de la gent que finalment ve per al tema de l'esmorzar o inclús dinar si vos abelleix.

Desconnectat Timonet gelat

• Soci Fundador d'AVAMET
  • Administrador
  • Mediterranean DANA
  • *
  • Missatges: 7.093
Re: Trobada i instal·lació del primer observatori d'AVAMET a la Vall d'Ebo: 9 Juny
« Respondre #16 el: 30 de De Maig de 12, 21:34:09 p. m. »
Collè 5 metres d'alçada!
Entre Ontinyent (340 msnm) i Madrid (650 msnm)

Desconnectat carboner

• Associat AVAMET
  • Mànega
  • *
  • Missatges: 4.461
  • OTOS. La Vall d´Albaida
    • L´Oratge d´Otos
« Respondre #17 el: 31 de De Maig de 12, 20:43:56 p. m. »
Bé, ja estan encomanats els màstils (2 de 2,5 m), els vents i les garres. No pareix massa car. El proper divendres m'ho porten i ho guardaré a casa.
Si voleu fem una llista de la gent que finalment ve per al tema de l'esmorzar o inclús dinar si vos abelleix.
  Home, una vegada alli, haurem de dinar, no?? :D

http://avamet.es/estacions/otos/

Desconnectat damilme

• Junta Directiva 2018
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 846
  • Montserrat(Casadalt) (València) (AEMET:8329e)
    • MeteoMontserrat
« Respondre #18 el: 31 de De Maig de 12, 23:28:18 p. m. »
  Home, una vegada alli, haurem de dinar, no?? :D

Jo també em quedaré a dinar ;)
Urb.Virgen De Montserrat, entre Torrent y Montserrat, 20 km al suroeste de Valencia. 225msnm. Visita mi web: MeteoMontserrat

Desconnectat MeteoCanals

• Junta Directiva 2018
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 618
« Respondre #19 el: 01 de De Juny de 12, 00:15:13 a. m. »
jo aniré al esmortzar i al muntatge el dinar segurament no perque dilluns em queda ja l'ultim exàmen...

Per cert huí dia negre en quan a incendis forestals.

IF Vall d'Ebo: Superficie estimada que se ha visto afectada 15ha de matorral.

IF Castell de Guadalest: Superficie estimada que se ha visto afectada 4 hectáreas.

IF Vilamarxant: Se ha visto afectada 1'5 ha de arbolado.

Desconnectat Jordi Donet Donet

• Associat AVAMET
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 321
  • BARX (La Drova)
« Respondre #20 el: 01 de De Juny de 12, 19:35:26 p. m. »
Jo també m'apunte a l'esmorzar.... :) ...i el material que vaig dir l'agafaré de totes maneres que no costa gens de carregar al cotxe per si de cas......que està prou lluny per a que falte algo(lluny de Barx, de Pego no tant...jeje)...

Salutacions
« Darrera modificació: 01 de De Juny de 12, 19:38:16 p. m. per INRI666 »

• Soci Fundador d'AVAMET
  • Administrador
  • Mediterranean DANA
  • *
« Respondre #21 el: 02 de De Juny de 12, 01:36:58 a. m. »
Ja la tenim preparada a la caixa!

Desconnectat Damimet

• Junta Directiva 2018
  • Tempesta
  • *
  • Missatges: 2.398
  • Desembre 2009- Font de Mariola
« Respondre #22 el: 02 de De Juny de 12, 07:57:18 a. m. »
Jo tambe hi anire, que tinc ganes de vore les cares que se mos queda despre de instalar la primera estacio avametista.  :o

No hay nada nuevo bajo el sol, pero cuántas cosas viejas hay que no conocemos.

Pas del Benissaidó,550m,Alcoi, Alacant.

Desconnectat Pego

• Pluja
  • *
« Respondre #23 el: 02 de De Juny de 12, 10:30:22 a. m. »
Bé xicots! crec que ja ho tenim tot i a més a més veig que la gent va animant-se...
El que no estic segur és si tenim el programa per a descargar les dades (VWS, WD o similar) però supose que les ments més privilegiades ho hauran pensat tot, no?
Faré una llista per als qui vullguen esmorzar, dinar o ambdues coses...

Desconnectat felet

• Associat AVAMET
  • Mediterranean DANA
  • *
  • Missatges: 5.851
  • Soci fundador d'AVAMET
    • meteontinyent
« Respondre #24 el: 02 de De Juny de 12, 11:30:56 a. m. »
El que no estic segur és si tenim el programa per a descargar les dades (VWS, WD o similar) però supose que les ments més privilegiades ho hauran pensat tot, no?

No has vist la foto que ha penjat Timonet?  ;D

Desconnectat Pego

• Pluja
  • *
« Respondre #25 el: 02 de De Juny de 12, 11:56:21 a. m. »

Per cert Felet, tu vens?

Desconnectat damilme

• Junta Directiva 2018
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 846
  • Montserrat(Casadalt) (València) (AEMET:8329e)
    • MeteoMontserrat
« Respondre #26 el: 02 de De Juny de 12, 12:06:41 p. m. »
Timonet crec que arribarà per a dinar.

També hem enviat un mail a tots els socis i a lo millor algú ve sense dir-ho per aci. ;)

Per altra banda Álex, en quant pugues me tens que dir el preu dels màstils, paravents i garres que li has encomanat al teu amic per a poder traure el diners esta setmana i donar-te-los a la Vall d´Ebo.

Salutacions!!
Urb.Virgen De Montserrat, entre Torrent y Montserrat, 20 km al suroeste de Valencia. 225msnm. Visita mi web: MeteoMontserrat

Desconnectat felet

• Associat AVAMET
  • Mediterranean DANA
  • *
  • Missatges: 5.851
  • Soci fundador d'AVAMET
    • meteontinyent
« Respondre #27 el: 02 de De Juny de 12, 12:06:58 p. m. »

Per cert Felet, tu vens?

Ja m'agradaria, de moment no és possible... Si hi haguera alguna possibilitat ja vos ho faria saber  ;)

• Soci Fundador d'AVAMET
  • Administrador
  • Mediterranean DANA
  • *
« Respondre #28 el: 02 de De Juny de 12, 13:54:58 p. m. »
Weatherlink és el software que necessita Davis, ja que es ven conjuntament amb el datalogger de l'estació. Com es veia a la foto, tenim l'estació i el software Weatherlink.

Desconnectat meteoxabia

• Associat AVAMET
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 367
    • METEOXABIA
« Respondre #29 el: 03 de De Juny de 12, 17:18:14 p. m. »
Bo, pues si finalment puc anar, que pense que si, jo tinc fresquet el montage de una Vue, just ahir vaig montar una a la Granadella, pero no te cap complicació.