L'altre dia xarrant amb una persona de la Vall de Laguar, vall del costat de Ebo, ací Xàbia treballen prou de allí, i jo en conecs a varios, i tots em diuen el mateix, (igual es per que a tots ens tira algo cap a lo nostre), pero tots coincidixen en que a Laguar sol plourer més que a Ebo, aixó no vol dir que en algún episodi en concret siga el contrari, pero que en general i al cap de l'any, la pluviometría de Laguar es més alta que la de Ebo.
Jo no ho se, pero si que conec Laguar i la orientació que te i la entrada directa i de plé de llevant i gregal.
Pero igual els dubtes s'acaben prompte, un amic de Xàbia, pero que te casa a Laguar es molt probable que acabem instalant una estació allí, i ja acabariem amb tots els duptes, la estació estaría situada al poble de dalt de tot, i a 525 mts. de altitud, lloc també on per experiencia se que te algunes nevadetes quasi tots els anys.
A la Vall de Laguar ja hi ha un pluviòmetre del SAIH a l'altura de Isbert, supose que el que comentes estaria més amunt, no? Tanta diferència hi hauria en la pluviometria?, s'hi troba molt lluny?, és que ara mateix no l'ubique. 
La presa de Isbert està a la part de baix de tot de la Vall, i on jo dic que aniría ubicada la nova estació sería a la part de dalt de tot. Son tres pobles els que conformen la Vall de Laguar, Campell, Fleix, i Benimaurell, éste últim es el de dalt de tot, i la casa de la que parle, la del meu amic està a la part més alta del poble, comfirmat per topograf a 525 mts. de altitud.
El tema pluviometric exactament jo no el conec, sols se que allí plou moltísim més que cap a la línea de costa, i diferencia amb la Vall d'Ebo, pues no ho se jo, la veritat, sols se que dit per els que conec jo de Laguar, jo conec a varies persones que baixen tots els dies a Xàbia a treballar, i els vec molts dies i parle amb ells, i just l'altre dia parlant de lo de Ebo, uno d'ells em dia lo de que estaría be tindrer una estació a Laguar, pero diferent a la del Isbert, que al poble de dalt plou molt més, i que al cap de l'any segur que arreplegaría més quantitat de pluja qu a Ebo.
Jo supose que serà una cosa molt semblant, son valls veínes, sols les separa el barranc de l'infern, que el compartixen, i alguns anys algun episodi serà major ana vall, i altre a l'altra.
Pero tot es sabrà si eixe amic al final es decidix per montar la estació, que jo pense que si que ho farà.