Jo pense el mateix, no necessitem neu i necessitem pluja, molta pluja...
El GFS està punyeter i puja el centre de la B massa al nord...amb l'any que portem encara anirà tota la pluja cap a Catalunya
. Esperem que només siga esta eixida.
A veure, estiguent d'acord amb el fet de que el que necessitem es tindre pluja, tant com dir que no necessitem neu, doncs no estic massa d'acord... al cap i a la fi, no deixa de ser precipitació que, a més a més, sempre la recull millor el terreny que no, per exemple, una pluja torrencial que en gran part es perd perque el terreny no té temps per a recollir-la.
pluja????pues si...pero per aixo tame esta mars..abril....maig....etc
Exacte, és el que sempre dic jo (sobre tot a Fö(ehn)bitos al Meteored

), sempre tenim la primavera i la tardor per a la pluja.
Necessitats/desitjos a banda, esperem que l'ECMWF i l'UKMO siguen els que "s'anduguen la partida" tal i com ens dibuixen l'escenari. En aixó et done la raó sobre que no m'acava d'agradar (dins de lo bó) el que marca el GFS. Peró be, anirem vegent esta vesprada el que diuen les diferents eixides.
I finalment, molt d'acord amb el que diu Manu al respecte de les precipitacions en forma de neu i eixa cota, pero ja m'agrada poder tindre l'oportunitat de veure la Mariola blanqueta, n'hi ha que tindre present lo roïn que està siguent l'hivern per la sequedat sobre tot.