Nuvols desenvolupant-se i movent-se de nordoest a sudest. Semblen muntanyes inmenses de cotó en pèl.
Que malament escriuen alguns......

Em sembla que de tots els que som ací, soc l'únic que mai ha estudiat l'idioma en escola. En aquella epoca no s'estilava.... Pregue que si faig alguna falta m'ho digueu. En els accents, per eixemple, hi han moltes coses que no tinc gens clares i tendeixc a posar els tildes com en castellà.
Ei que tampoc vullc pareixer jo el corrector del valencià, jo soc el primer que faig faltes, però intente escriure el millor que se, i no escriure conforme sona, o conforme ho parlem, una cosa és xarrar i l´altra escriure.
27,2º, sol i un 51% d´HR.
Senyor "moderaor":

Propose un tema al "balcó del Benicadell": "Millorem la nostra expressió"

En sèrio, en general tots cometem faltes ortogràfiques i gramaticals, i hem de trobar un equilibri entre ser pacients amb les "espardenyaes" dels altres, cridar l'atenció qual calga i procurar, sobretot, no utilitzar "castellanismes", un dels pitjors mals de la nostra llengua.
Per a on anàvem...
Nuvolades cap a ponent, no pareix que vagen a deixar res... 26,5ºC i 50% d'humitat relativa; segueix bufant gregal.