Autor Tema: Meteogrames i Models, Any 2008...  (Llegit 129353 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat L´herberet, MANU

• Associat AVAMET
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 746
Re: Meteogrames i Models, Any 2008...
« Respondre #180 el: 26 de D'ag. de 08, 21:48:34 p. m. »
Sino les compre jo totes, vos toca a vosatros despres, com l´any passat, però no se que passa que entre vaqueret i tu, casi sempre em toca a mi enmig, 1999,2001,2003,2005.......2008 ::) :-X :'( :pr:

Beneixama, 600m, Alacant.

Desconnectat Vaqueret

• Equip tècnic AVAMET
  • Mànega
  • *
  • Missatges: 4.114
  • El seny em perseguix... pero jo soc més ràpid.
« Respondre #181 el: 26 de D'ag. de 08, 22:19:46 p. m. »
Sino les compre jo totes, vos toca a vosatros despres, com l´any passat, però no se que passa que entre vaqueret i tu, casi sempre em toca a mi enmig, 1999,2001,2003,2005.......2008 ::) :-X :'( :pr:

Pos ja veus... Jo, llevat dels anys que ha plogut a l'entrada, es que ni m'he adonat.
Amb unes quantes mentiretes l'aigua ni es nota.

Ah! enlerta amb els barcos, no siga que us passe com als mariners de castalla, fa uns anys, que va i fan un barco per a la capitania i després no podien traure-lo perque era mes gran que la porta i no cabia.

Desconnectat L´herberet, MANU

• Associat AVAMET
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 746
« Respondre #182 el: 02 de De Set. de 08, 16:21:32 p. m. »
A mi em toca molts anys, pero este pareix que Nevà Grossa ha comprat mes paperetes, ja vorem. Es interesant el analisis de vigorro en analisis de models al foro de meteored.

P. D; segur que acava formant-se eixa dana i em toca el reintegro, sino la grossa asegurada per a nevà, espere que no i a partir del 15 que ploga tot el que vullga. per el be de la festa.

Un abraç company de patiments metereologics festers

Beneixama, 600m, Alacant.

Desconnectat NEVÀ GROSSA

• Junta Directiva 2018
  • Tempesta
  • *
  • Missatges: 1.415
  • Magic Line----Top of mountain
    • Ibimet
« Respondre #183 el: 02 de De Set. de 08, 19:05:15 p. m. »
Hayy Manu, Manu, ja ho he vist este matí i a la tarda d´ahir, el que diuen els models..... ups

De totes formes es masa prompte per a llançar les campanes, i fer pronostics mínimament aplicables a la situació.

El que si es clar, es que tots els any el final de l´estiu es una carrera de fondo, i si a mida que van pasant els dies i les poblacions festeres (Ontinyent, Castalla, Villena, Beneixama....) no tenen el més mínim síntoma de pluja, es quant arriba el torn d´Ibi (i açí com som molt querosos... somriure)  ens l´emportem tota.

Pd: em sembla que tu Manu també es banyarás, o bé en Beneixama, o bé en Ibi... mua
Ibi (Alacant) a 780msnm. Si la reina tastara el giraboix, de Madrid vendria a llepar el boix.

Desconnectat Vaqueret

• Equip tècnic AVAMET
  • Mànega
  • *
« Respondre #184 el: 03 de De Set. de 08, 14:51:46 p. m. »

Pd: em sembla que tu Manu també es banyarás, o bé en Beneixama, o bé en Ibi... mua

Com se'ls ocurrisca tocar 'la batalla de castanya' en la guerrilla us plou segur.....

Què fartor de cançó!!!

<a href="http://www.youtube.com/v/QVsLtyBKVZE&amp;hl=es&amp;fs=1" target="_blank" rel="noopener noreferrer" class="bbc_link bbc_flash_disabled new_win">http://www.youtube.com/v/QVsLtyBKVZE&amp;hl=es&amp;fs=1</a>

Desconnectat NEVÀ GROSSA

• Junta Directiva 2018
  • Tempesta
  • *
    • Ibimet
« Respondre #185 el: 04 de De Set. de 08, 22:50:33 p. m. »
 somriure somriure somriure
Ibi (Alacant) a 780msnm. Si la reina tastara el giraboix, de Madrid vendria a llepar el boix.

Desconnectat NEVÀ GROSSA

• Junta Directiva 2018
  • Tempesta
  • *
    • Ibimet
« Respondre #186 el: 06 de De Set. de 08, 12:27:21 p. m. »
Qué diu GEFESITO per al dia de l´entrá en Ibi.

La temperatura d´allò més agradable... cheesy

I l´aigua pareix que vullga quedar en latituds més al Nord d´Espanya.

Ja se que encara es masa prompte per a tindreu clar, però degut a la visita al poble dels ilustres personatges d´aquest fòrum, i a més a més sent músics, faré el seguiment per a ells... somriure

Desconnectat Vaqueret

• Equip tècnic AVAMET
  • Mànega
  • *
« Respondre #187 el: 06 de De Set. de 08, 13:39:14 p. m. »
Jo no li faria encara massa cas, als 'oraculs' eixos. De fet jo diria que mes be lo que hi haurà serà una pujada de temperatures eixe cap de setmana.

'bueno'... i la típica tronaeta quan acabe de tocar 'el sogall'. Igual m'arrime per a tocar la 'paella' (els timbals no, que ja les vaig tocar el 3er dia de festes ací, al desfile dels xiquets i tinc les mans plenes de bambolles)

Desconnectat NEVÀ GROSSA

• Junta Directiva 2018
  • Tempesta
  • *
    • Ibimet
« Respondre #188 el: 07 de De Set. de 08, 12:04:17 p. m. »
Segueix amb les prediccions del GEFESITO.

En esta ocasió retrasen entre 6 i 12h. el que ahir mateix deient (molt normal esta reacció en els models...)

De totes formes com bé comenta el Vaquer, no faré molt de cas fins despús demá.

Pd: tinc tant al capità cristrià com al moro, amb la faca preparada i amb ganes de que els porte bones noticies.............

« Darrera modificació: 07 de De Set. de 08, 12:07:20 p. m. per NEVÀ GROSSA »

Desconnectat Vaqueret

• Equip tècnic AVAMET
  • Mànega
  • *
« Respondre #189 el: 07 de De Set. de 08, 12:39:50 p. m. »
Home, de moment lo únic que veig un poc clar és l'augment de la temperatura i de probabilitat de tronades a partir ja del dilluns per la nit.

Jo crec que el dimarts ja pots donar resposta a les capitans de lo que te que passar en l'entrà.

Desconnectat Vaqueret

• Equip tècnic AVAMET
  • Mànega
  • *
« Respondre #190 el: 08 de De Set. de 08, 12:11:11 p. m. »
Veus, Toni, açò ja te un poc mes de trellat per al divendres per la vesprà que lo que deien les eixides anteriors:

Que el nucli fred es passeje per França i que la subsidència posterior que provoque allargue l'anticicló en forma de falca per el nord de la península provocant llevant o gregal per esta zona. Això deuría significar, amb la lleugera inestabiloitat en altura, alguna plujeta, pero al mateix temps inhibiría la convecció de forma de veig dificil plujes exagerades, al menys per la vesprada. Cap al mig dia podria haver energía per a alguna tronaeta.
Crec que demà serà quan estiga ja quasi clar.

PD: Ara, el dissabte, quan fluixege el gregal, pot dur sorpresetes.....
« Darrera modificació: 08 de De Set. de 08, 12:15:51 p. m. per Vaqueret »

Desconnectat NEVÀ GROSSA

• Junta Directiva 2018
  • Tempesta
  • *
    • Ibimet
« Respondre #191 el: 08 de De Set. de 08, 12:19:20 p. m. »

A poc a poc, tot va pillant posició.

Desconnectat NEVÀ GROSSA

• Junta Directiva 2018
  • Tempesta
  • *
    • Ibimet
« Respondre #192 el: 08 de De Set. de 08, 12:21:30 p. m. »
Totalment d´acord amb tú Paco.

Desconnectat NEVÀ GROSSA

• Junta Directiva 2018
  • Tempesta
  • *
    • Ibimet
« Respondre #193 el: 09 de De Set. de 08, 16:40:41 p. m. »
Seguim al borde del barranc, qualsevol mínim moviment de la baixa cap al Mediterrani i ens la menjem tota (o ens la vevem...).

La temperatura es cert que tenim asegurada (bones i agradables a mig dia i fresques per la nit)

A veure si esta nit queda ja clara la situació per al Divendres.

Desconnectat Vaqueret

• Equip tècnic AVAMET
  • Mànega
  • *
« Respondre #194 el: 09 de De Set. de 08, 17:24:35 p. m. »
Pos em sap mal per Mario (el del butano, no Carboner) que és familia llunyana meua, pero la cosa està, com be dius, al limit. De fet hi han moltes paperetes per a una bona tronada a partir del mig dia, en especial en escampar la polseguera eixa que tenim ara mateix al damunt.