Autor Tema: Meteogrames i Models, Any 2008...  (Llegit 129131 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat Vaqueret

• Equip tècnic AVAMET
  • Mànega
  • *
  • Missatges: 4.114
  • El seny em perseguix... pero jo soc més ràpid.
Re: Meteogrames i Models, Any 2008...
« Respondre #195 el: 09 de De Set. de 08, 17:45:11 p. m. »
Per cert, mirant els mapes del estofex per al dijous per el vespre, veig que tenim TOTS els ingredients per a una bona tronada.

Vamos, TOTS. (suposant la validesa de eixos numerets i dibuixets, clar)

Desconnectat Timonet gelat

• Soci Fundador d'AVAMET
  • Administrador
  • Mediterranean DANA
  • *
  • Missatges: 7.093
« Respondre #196 el: 09 de De Set. de 08, 21:43:34 p. m. »
Jo, mentres no em ploga per Formentera a partir de Dimarts que vé...
Entre Ontinyent (340 msnm) i Madrid (650 msnm)

Desconnectat Sergifred

• Tempesta
  • *
  • Missatges: 1.364
  • Gota freda
« Respondre #197 el: 09 de De Set. de 08, 22:07:40 p. m. »
I el anticicló d´escandinavia qué? Menuda refrescada té que pegar...

PD; Que el cél te escolte Vaquer, que ja va sent hora de mullar el terra... pinta bé per a dijous...
Xàtiva, València.

Desconnectat Adrià_Ontinyent

• Associat AVAMET
  • Tempesta
  • *
  • Missatges: 2.147
« Respondre #198 el: 10 de De Set. de 08, 16:40:24 p. m. »
Éntre hui i demà poden haver tronades, sobretot demà. A partir de divendres, tornarà l'estabilitat i la baixada de temperatures serà important, ja tindrem mínimes próximes als 10ºC i màximes que no arribaran als 25ºC. Ja s'acaba l'estiu!
Ontinyent, València.

Desconnectat Vaqueret

• Equip tècnic AVAMET
  • Mànega
  • *
« Respondre #199 el: 10 de De Set. de 08, 20:19:27 p. m. »
Res Toni, em sembla que ja pots dir-li a Mario que estiga tranquil, el divendres serà un dia 'de categoría' amb ambient fresquet, un poc de vent de tramuntana o gregal perfecte per a no suar dins del 'trajot', lo qual és bo per no caure en libacions excessives i que tot vaja com cal. Cosa que m'alegra ja que Mario és cosí llunyà meu.

Desconnectat NEVÀ GROSSA

• Junta Directiva 2018
  • Tempesta
  • *
  • Missatges: 1.415
  • Magic Line----Top of mountain
    • Ibimet
« Respondre #200 el: 11 de De Set. de 08, 08:03:40 a. m. »
Doncs si. Ja está tot el peix venut, el Divendres un dia genial, ja que tindrem una devallada important de les temperatures, deixan uns valors al mig dia de auténtic luxe. Però no ocurreix el mateix amb les mínimes, obligant a portar roba d´abrig (i a més a més si eres un otosí u otosina....) de nit, i arrivar a maleir aquest poble i no tant sols per gent d´Otos sinó també de Benigánim, l´Olleria, Bélgida, Aielo de Malferit, Cocentaina,  Elda, Petrer, Xixona, Alacant i un llarg etc. Quantes vegades he escoltat aixó de: Quin fret que fa en este punyetero poble.............

Per cert pasat el Divendres, cap una posibilitat de vorer pluja de cara al Disabte de vesprada, on l´aport d´humitat será prou respectable (ara bé, res important ).

I res més, tant sols dir-vos que esteu tots convidats a les festes de Moros i Cristians d´Ibi ( i el que vullga ferse uns whiskets, o colpets está convidat per mí).

Adeuu.
Ibi (Alacant) a 780msnm. Si la reina tastara el giraboix, de Madrid vendria a llepar el boix.

• Soci Fundador d'AVAMET
  • Administrador
  • Mediterranean DANA
  • *
« Respondre #201 el: 11 de De Set. de 08, 08:08:04 a. m. »
Quina sort, chumberos !!

Desconnectat Vaqueret

• Equip tècnic AVAMET
  • Mànega
  • *
« Respondre #202 el: 11 de De Set. de 08, 12:00:24 p. m. »
Doncs si. Ja está tot el peix venut, el Divendres un dia genial, ja que tindrem una devallada important de les temperatures, deixan uns valors al mig dia de auténtic luxe. Però no ocurreix el mateix amb les mínimes, obligant a portar roba d´abrig (i a més a més si eres un otosí u otosina....) de nit, i arrivar a maleir aquest poble i no tant sols per gent d´Otos sinó també de Benigánim, l´Olleria, Bélgida, Aielo de Malferit, Cocentaina,  Elda, Petrer, Xixona, Alacant i un llarg etc. Quantes vegades he escoltat aixó de: Quin fret que fa en este punyetero poble.............

Per cert pasat el Divendres, cap una posibilitat de vorer pluja de cara al Disabte de vesprada, on l´aport d´humitat será prou respectable (ara bé, res important ).

I res més, tant sols dir-vos que esteu tots convidats a les festes de Moros i Cristians d´Ibi ( i el que vullga ferse uns whiskets, o colpets está convidat per mí).

Adeuu.

Home, el Mario que jo deia que és familia meua, és el capità moro d'enguany d'Ibi, Mario Mira (Xi, Mario el del Butano) de la comparsa de els Pirates.
El capità cristià no tinc ni idea qui és.
Ho dic per que en un post anterior havies dit que els capitans estaven patint per el temps que faria en l'entrada.

BONES FESTES!!!

Desconnectat L´herberet, MANU

• Associat AVAMET
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 746
« Respondre #203 el: 11 de De Set. de 08, 12:57:36 p. m. »
Bon dia, de resaca postfestera.Per aci en festes hem tingut un temps entretengut, ja que la vesprada de l´entrada es va posar molt negre, pero no va fer res fins les 12 de la nit quant la mare deu ja estava a l´esglesia, una xaparrona de ponent, diumenge res, dilluns i dimarts molt de vent fort de llevant, pero aci els nuvols baixos s´obrin al arrivar cap a la venta del borrego. Ahir molt bon dia i hui massa caloreta.

Ara li toca a nevà grossa disfrutar, esta nit estem alli Mario i jo, aixi que a vorer si ens convides a una mentireta.

Els musics aci a Beneixma tame es queixen del fred i de que casi sempre plou en festes, el dimarts anaven d´uniforme de hivern. Es que som de muntanya, Toni, sino es tindries que canviar el nick.

De moment hui pot fer una tronadeta o arruixo, dema dia esplèndit per a Ibi, disfruta xic

P. D; jo toque en els pirates, en el capità, quina pallisa

Beneixama, 600m, Alacant.

Desconnectat Vaqueret

• Equip tècnic AVAMET
  • Mànega
  • *
« Respondre #204 el: 12 de De Set. de 08, 15:38:15 p. m. »
Ull viu a la setmana vinent!!

Si el Europeu ja és fort....

el GEM és ja p'a cagar-se i no torcar-se

Desconnectat Sergifred

• Tempesta
  • *
  • Missatges: 1.364
  • Gota freda
« Respondre #205 el: 12 de De Set. de 08, 16:01:15 p. m. »
Amén.

El gefesiano para eixos dies possa una burrada d´aigua
Xàtiva, València.

Desconnectat Vaqueret

• Equip tècnic AVAMET
  • Mànega
  • *
« Respondre #206 el: 12 de De Set. de 08, 16:12:25 p. m. »
Amén.

El gefesiano para eixos dies possa una burrada d´aigua

Sí... hi ha que vore lo satisfet que es queda uno quan consulta oraculs, pitonises i demés coses d'estes.

Desconnectat Vaqueret

• Equip tècnic AVAMET
  • Mànega
  • *
« Respondre #207 el: 13 de De Set. de 08, 14:21:44 p. m. »
Curios, lo parat que està este topic.. tenint en compte la manera en que estàn quasi tots els oraculs per al dijous i dies posteriors de la setmana vinent.
Ahir ja li vaig dir al 'ganxut' que ven mel i 'arròp i talls' que pot ser el divendres que ve no podria venir a vendre a Castalla.....

• Soci Fundador d'AVAMET
  • Administrador
  • Mediterranean DANA
  • *
« Respondre #208 el: 13 de De Set. de 08, 16:16:38 p. m. »
Si, té totes les paperetes... i la cosa pinta bé. Encara queden dies... però... la cosa mou.

Jo el que lamente és que m'en vaig uns dies a la platja i que em ploga... no faré res de bó...

• Soci Fundador d'AVAMET
  • Administrador
  • Mediterranean DANA
  • *
« Respondre #209 el: 14 de De Set. de 08, 23:52:11 p. m. »
Pareix que la cosa... s'ha xafat.