Autor Tema: Meteogrames i Models, Any 2008...  (Llegit 128991 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat Colivenk

• Pluja
  • *
  • Missatges: 427
  • Onil. L´Alcoià. 695 metres. 450 mm/any.
    • Els asunts de Luson
Re: Meteogrames i Models, Any 2008...
« Respondre #360 el: 21 de De Nov. de 08, 22:07:50 p. m. »
No hi ha que pedre l´esperança !

[adjunt esborrat per l'administrador]
La Foia de Castalla, la gran extensió entre muntayes. Terra de vent, fred i matacabres...

Desconnectat sergi_onti

• Pluja
  • *
  • Missatges: 882
« Respondre #361 el: 21 de De Nov. de 08, 22:16:32 p. m. »

Els models són escandalosament bons ara mateix, tant el GFS com l´europeu ens planten una gregalà de les que donen molta aigua a tot el sud de València i nord d´Alacant i a mes a mes amb moltissim fred, són les situacions que donen les grans nevades a les nostres comarques a cotes sempre mes baixes de les previstes, :D :D,......... el problema el veig en que encara falta molt i estem en novembre per veire la neu en cotes mes baixes, però per ahi dalt la teniu assegurada.

Deu el senca.
Ontinyent, València.

Desconnectat Alberri

• Pluja
  • *
  • Missatges: 127
  • Mas del Potro
« Respondre #362 el: 21 de De Nov. de 08, 23:20:26 p. m. »
Bona nit.
Açò va encaminant-se cada vegada millor. A més  cada vegada se'ns fa més difícil contindre l'eufòria, encara que pot ser siga una mica prompte... però que collons¡¡¡,
després del passat hivern hem de gaudir d'aquests moments, al menys mentre els meteogrames aguanten... o milloren. Jo també crec ue tendrem gregal i que almenys la vorem caure.

Alcoi, zona Nord. 545 msnm. Si la Candelària riu, l'hivern és viu; si la Candelària plora, l'hivern és fora.

Desconnectat Damimet

• Junta Directiva 2018
  • Tempesta
  • *
  • Missatges: 2.398
  • Desembre 2009- Font de Mariola
« Respondre #363 el: 21 de De Nov. de 08, 23:58:09 p. m. »
Masa euforia pero ja fa dos dies que no pense en altra cosa, despres de vore mapes una i altra volta i aixo que no donaren pluja, pero es veia el gregal, discutin en uns i altres, aço es lo que mes m´agrada.

No hay nada nuevo bajo el sol, pero cuántas cosas viejas hay que no conocemos.

Pas del Benissaidó,550m,Alcoi, Alacant.

Desconnectat Vaqueret

• Equip tècnic AVAMET
  • Mànega
  • *
  • Missatges: 4.114
  • El seny em perseguix... pero jo soc més ràpid.
« Respondre #364 el: 22 de De Nov. de 08, 00:03:56 a. m. »
A mi, mentre que no faça aire i em tire les olives... amb la bona collita d'enguany.....  :-\

Amb lo exagerà que és la meua dona, ja ha omplit el pastador d'uns quants kilos de farina (alaaa.. a menjar coques i bescuits una bona temporada  :'( ) oli no fa falta que encara m'en queda unes quantes marraixes de l'any passat.

Per cert, a Castalla la provença ve del NNE. A Onil, com que teniu la serra al costat igual falseja la direcció i fa votre que ve mes aponentat. La veritat és que no m'extranyaria gens.

Desconnectat Damimet

• Junta Directiva 2018
  • Tempesta
  • *
  • Missatges: 2.398
  • Desembre 2009- Font de Mariola
« Respondre #365 el: 22 de De Nov. de 08, 00:27:08 a. m. »
Pues jo tinc totes les olives en terra, i no es que estiguen molt carregades, pero la blanqueta que en tenia prou esta caen tambe, aixo no ho havia vist mai.
A mi, mentre que no faça aire i em tire les olives... amb la bona collita d'enguany.....  :-\

Amb lo exagerà que és la meua dona, ja ha omplit el pastador d'uns quants kilos de farina (alaaa.. a menjar coques i bescuits una bona temporada  :'( ) oli no fa falta que encara m'en queda unes quantes marraixes de l'any passat.

Per cert, a Castalla la provença ve del NNE. A Onil, com que teniu la serra al costat igual falseja la direcció i fa votre que ve mes aponentat. La veritat és que no m'extranyaria gens.

No hay nada nuevo bajo el sol, pero cuántas cosas viejas hay que no conocemos.

Pas del Benissaidó,550m,Alcoi, Alacant.

Desconnectat carboner

• Associat AVAMET
  • Mànega
  • *
  • Missatges: 4.461
  • OTOS. La Vall d´Albaida
    • L´Oratge d´Otos
« Respondre #366 el: 22 de De Nov. de 08, 01:30:48 a. m. »
Pues jo tinc totes les olives en terra, i no es que estiguen molt carregades, pero la blanqueta que en tenia prou esta caen tambe, aixo no ho havia vist mai.
A mi, mentre que no faça aire i em tire les olives... amb la bona collita d'enguany.....  :-\

Amb lo exagerà que és la meua dona, ja ha omplit el pastador d'uns quants kilos de farina (alaaa.. a menjar coques i bescuits una bona temporada  :'( ) oli no fa falta que encara m'en queda unes quantes marraixes de l'any passat.

Be, parlem d´olives, ;D, en otos totes en terra també, massa aigua i humitats per elles. ::)

http://avamet.es/estacions/otos/

Desconnectat Sergifred

• Tempesta
  • *
  • Missatges: 1.364
  • Gota freda
« Respondre #367 el: 22 de De Nov. de 08, 01:54:59 a. m. »
Dir que ara barallen isos més baixes encara, (mireu meteograma que he possat antes), es veu que les linies, baixen del -5, concretament aixina a vista la -7 hi ha possibilitat que entre. Sols queda rezar i encomanar-se al nostre santissim NE.
Xàtiva, València.

Desconnectat sergi_onti

• Pluja
  • *
« Respondre #368 el: 22 de De Nov. de 08, 10:09:52 a. m. »
No entenc perque AEMET a pujat la cota si posen mes fred..air 400m hui 600 :-\ . Aixina i tot no crec que siga tan alta. Que opineu?
Ontinyent, València.

Desconnectat Timonet gelat

• Soci Fundador d'AVAMET
  • Administrador
  • Mediterranean DANA
  • *
  • Missatges: 7.093
« Respondre #369 el: 22 de De Nov. de 08, 11:08:54 a. m. »
No entenc perque AEMET a pujat la cota si posen mes fred..air 400m hui 600 :-\ . Aixina i tot no crec que siga tan alta. Que opineu?

Que els models han empitjorat.. mira el GFS, tenim menys fred i menys nuvolositat.
Entre Ontinyent (340 msnm) i Madrid (650 msnm)

Desconnectat Pixarroglets

• Pluja
  • *
  • Missatges: 474
« Respondre #370 el: 22 de De Nov. de 08, 11:36:15 a. m. »

Que els models han empitjorat.. mira el GFS, tenim menys fred i menys nuvolositat.

Penje 2 mapetes del mateix dia i a 96 hores... potser hagen rebaixat una miqueta el fred, pero pense que encara pot cambiar (per be o per mal, evidentment).

Em fa por fer previsions per al Bou en corda, la cosa està difícil aquest any !!

P.D.: Timonet jo pense que per al bou el nostre "amic" "mojamero" PONENT farà acte de presència....  :-\
Ontinyent, València.

• Soci Fundador d'AVAMET
  • Administrador
  • Mediterranean DANA
  • *
« Respondre #371 el: 22 de De Nov. de 08, 12:34:34 p. m. »
P.D.: Timonet jo pense que per al bou el nostre "amic" "mojamero" PONENT farà acte de presència....  :-\

Sí, això pareix... l'entrada Polar de NW vindrà forta. Jo crec que serà més que ponent de mestral, dies freds i ventosos.

Desconnectat sergi_onti

• Pluja
  • *
« Respondre #372 el: 22 de De Nov. de 08, 13:09:47 p. m. »
No es desilusioneu home sols es una ixida...esta vesprada segur que millora.. ;D
Ontinyent, València.

• Soci Fundador d'AVAMET
  • Administrador
  • Mediterranean DANA
  • *
« Respondre #373 el: 22 de De Nov. de 08, 15:33:50 p. m. »
Jordi Payà ha dit que entrarà gregal al S de València i al N d'Alacant el dimecres, amb cota de neu entre els 600 i els 800 mts...

Vorem si millora o empitjora la cosa amb les següents eixides.

Desconnectat sergi_onti

• Pluja
  • *
« Respondre #374 el: 22 de De Nov. de 08, 17:03:12 p. m. »
Esta eixida magrada moooolt mes molt mes humida...lo que no sabria dir es la cota....pero no crec que stigera en 600m tingen una -30 i una -4... :-\

[adjunt esborrat per l'administrador]
Ontinyent, València.