De totes maneres jo crec que la neu es quedarà a les serres, que també serà bonico veure-les blanquetes allà cap al divendres, ací baix uns 20 o 30 mm podriem acumular i per mes endavant també sembla que hi haurà moviment, sembla que desembre ens ve mogudet. 
Ahi anava jo Carboner... ahi anava. De moment pareix que si que podriem tindre sorpreses, la quantitat i la duració no pareix molt important, pero ... si estem a Novembreeeee!!, que més volem???!!??. A tot açò ja em veig fent a partir de dimarts/dimecres el "faroling"

. I et citava Carboner perque ja he pogut vore en diverses eixides GFS'ianes com a llarg plaç es baralla la posibilitat de un bon anticicló en Escandinàvia amb gregalets fredets....

, supose que el "Carbodesembre" que pronosticaves.....
Una coseta més, de moment estic vegent al europeu més consistent, cosa que m'alegra perque ens fica una component més humida, es a dir, un gregal dels nostres no tan atramuntanat com el del GFS.
Menys mal que ja algù pensa en el sudest a meteored (ahi dur Timonet) perque ùltimament soles es parla del nord de la peninsula i del sodoest "horribilis" que tant desitgen els de l'oest i centre peninsular i que tant mal a la vista ens fa als del mediterrani...
M'he explaiat... jejeje... perdó..
Au!, anem a vore C9 a que ens gafe les possibilitats de sorpresetes....