Autor Tema: III Trobada de la Vall d'Albaida, 12 i 13 d'Abril.  (Llegit 1602 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Vaqueret

• Equip tècnic AVAMET
  • Mànega
  • *
  • Missatges: 4.114
  • El seny em perseguix... pero jo soc més ràpid.
Re: III Trobada de la Vall d'Albaida, 12 i 13 d'Abril.
« Respondre #15 el: 09 de D'abr. de 08, 18:25:11 p. m. »
Avorem.....

Ja estàn dient-me de tocar una peça antiga al aplec i que els faig falta per al dissabte vespre....

Es una peça que es toca amb teclat i, clar, dolçainers hi han de sobra, pero teclats sols soc jo.
Si la voleu sentir está ací: www.elsogall.org i la peça es diu Mesclandaina.

Aixina que, Mario, per a les activitats del dissabte vespre posam en ? de moment.

Desconnectat L´herberet, MANU

• Associat AVAMET
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 746
« Respondre #16 el: 11 de D'abr. de 08, 13:31:00 p. m. »
Ey, jo m´havia despistat i creia que era en maig, es que ultimament vaig de cap en la faena, els estudis, la banda, la comparsa..... De totes formes ho tinc colapsat, dissabte imposible i diumenge intentare postposar un compromis que tenis i a vorer si puc anar pel mati en la novia a dinar, a vorer per on estareu, ja cride a Mario.
Joooo, pasevo genial i feu fotos.

Beneixama, 600m, Alacant.

Desconnectat Timonet gelat

• Soci Fundador d'AVAMET
  • Administrador
  • Mediterranean DANA
  • *
  • Missatges: 7.093
« Respondre #17 el: 11 de D'abr. de 08, 17:21:43 p. m. »
Ey, jo m´havia despistat i creia que era en maig, es que ultimament vaig de cap en la faena, els estudis, la banda, la comparsa..... De totes formes ho tinc colapsat, dissabte imposible i diumenge intentare postposar un compromis que tenis i a vorer si puc anar pel mati en la novia a dinar, a vorer per on estareu, ja cride a Mario.
Joooo, pasevo genial i feu fotos.

I esta nit?
Entre Ontinyent (340 msnm) i Madrid (650 msnm)

Desconnectat H2O

• Associat AVAMET
  • Tempesta
  • *
  • Missatges: 1.437
  • ALCOY
    • Acif Alcoi
« Respondre #18 el: 11 de D'abr. de 08, 20:34:22 p. m. »
ya vaig

• Soci Fundador d'AVAMET
  • Administrador
  • Mediterranean DANA
  • *
« Respondre #19 el: 12 de D'abr. de 08, 01:31:50 a. m. »
Xé, bonic sopar de germanor, jeje.

Timonet
Carboner
felet
H2O
Alberto Lunas
Suagrero
Sobre
Vaqueret

Fins demà!!

Desconnectat Adrià_Ontinyent

• Associat AVAMET
  • Tempesta
  • *
  • Missatges: 2.147
« Respondre #20 el: 12 de D'abr. de 08, 01:39:19 a. m. »
Encara que no ho vaig dir, la meua intenció era la d'anar, però no vaig dir res perquè no sabía si em vindría bé o no. Demà no puc anar perquè tinc boda, i en principi el dia que podía anar era diumenge. Però el problema es que dilluns i dimarts tinc dos exàmens "acollonants" i he d'estudiar molt perquè no vaig massa bé en eixes assignatures.
De fet ara mateix estic estudiant (Un divendres per la nit a la una i mitja  :'( :'(). Així que en principi no vaig a anar, però si veig que el diumenge ja m'ho sé més o menys podría presentar-me a la trobada.
Ja ho diré demà per la nit.
Ontinyent, València.

• Soci Fundador d'AVAMET
  • Administrador
  • Mediterranean DANA
  • *
« Respondre #21 el: 12 de D'abr. de 08, 02:29:26 a. m. »
Encara que no ho vaig dir, la meua intenció era la d'anar, però no vaig dir res perquè no sabía si em vindría bé o no. Demà no puc anar perquè tinc boda, i en principi el dia que podía anar era diumenge. Però el problema es que dilluns i dimarts tinc dos exàmens "acollonants" i he d'estudiar molt perquè no vaig massa bé en eixes assignatures.
De fet ara mateix estic estudiant (Un divendres per la nit a la una i mitja  :'( :'(). Així que en principi no vaig a anar, però si veig que el diumenge ja m'ho sé més o menys podría presentar-me a la trobada.
Ja ho diré demà per la nit.

Lo primero es lo primero...

Però si t'animes ja saps... a més a més, el teu termo del Minivern està esperan-te.

;D

Desconnectat NEVÀ GROSSA

• Junta Directiva 2018
  • Tempesta
  • *
  • Missatges: 1.415
  • Magic Line----Top of mountain
    • Ibimet
« Respondre #22 el: 12 de D'abr. de 08, 08:07:06 a. m. »
Ens vem d´açí res. :D
Ibi (Alacant) a 780msnm. Si la reina tastara el giraboix, de Madrid vendria a llepar el boix.

Desconnectat meteoloco

• Tempesta
  • *
  • Missatges: 1.912
  • Zen
« Respondre #23 el: 12 de D'abr. de 08, 09:13:28 a. m. »
Ho sent, però esta vesprada no puc apropar-me. Demà de matí ens veiem a la casa rural alvoltant de les 10 del matí o un poc abans. Si no estiguéreu allí, ja us trobaré a Ontinyent i vos faré una trucada al mòbil.

Estació meteorològica de Novelda-Cucuch. 300 msnm

No parles si allò que vas a dir, no és més bonic que el silenci. (proverb xinés)

Desconnectat meteoloco

• Tempesta
  • *
  • Missatges: 1.912
  • Zen
« Respondre #24 el: 13 de D'abr. de 08, 08:48:36 a. m. »
En qüestió de minuts, vaig cap allà.

Estació meteorològica de Novelda-Cucuch. 300 msnm

No parles si allò que vas a dir, no és més bonic que el silenci. (proverb xinés)

Desconnectat felet

• Associat AVAMET
  • Mediterranean DANA
  • *
  • Missatges: 5.851
  • Soci fundador d'AVAMET
    • meteontinyent
« Respondre #25 el: 13 de D'abr. de 08, 19:13:56 p. m. »
Una vegada més un ambient fantàstic i les ganes de fer noves coses han posat punt i final a una kedada extraordinària.

Gràcies per apropar-vos a la Vall i espere trobar-vos ben aviat per gaudir de la vostra companyia  ;)

Bon viatge als que esteu de camí a casa i fins sempre!  :D

Desconnectat sergisellop

• Administrador
  • Tempesta
  • *
  • Missatges: 1.399
    • dissenyss.com
« Respondre #26 el: 13 de D'abr. de 08, 20:14:10 p. m. »
Ja des d'Alacant... mira que estan bé aquestes kedades... bona gent, bon ambient i carn "gelà". Que més es pot demanar!!!

Fins la pròxima  :D :D

Desconnectat vigilant

• Associat AVAMET
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 103
  • Amad y dejaos amar. Fd: Meteowikifriky.
    • Meteorologia i física teòrica
« Respondre #27 el: 13 de D'abr. de 08, 20:58:10 p. m. »
Ací teniu a un més ;)

Josep i jo vam aplegar ahir cap a les 01:30 a València. Però estava tan cansat que em vaig deixar caure al llit directament. Hui m'he alçat prompte per a dinar amb la família i ara ja estic per fi a casa.

No fa falta dir que la jornada d'ahir fou molt agradable, magnífica com sempre. M'ha agradat de lo més la visita al Museu de les Titelles, al Museu de José Segrelles, la Casa del Xocolate, ... i quina paella més bona redéu!! També em va agradar molt la visita al embassament de Bellús (quina imatge més contradictòria! un pantà ple a sobreixir-se! i amb una vella carretera que... ja voreu, ni amb un cicló!).

El paisatge del Mirador (on vam dinar la paella) és... és... enamoradís. I és que la Vall d'Albaida té mil coses que visitar, des del Benicadell, fins el poblat i les coves de Bocairent, passant pels rellotges de sol del nostre estimat i benvolgut Otos.

I com sempre (esta volta no anava a ser menys) me'n vaig anar amb la sensació de deixar-me alguna cosa. I és que sóc molt  oblidadós!! Després me n'adonà què és allò que em deixaba en aquelles acollidores terres: a vint amics.

Una abraçada a tots. Us estime ;)
« Darrera modificació: 13 de D'abr. de 08, 20:59:46 p. m. per vigilant »
Barri Sant Marcel·lí. València Capital

No a la discriminació. Sí a la diversidad social.
No a la violència. No a la heterofòbia. No al etnocentrisme.Fes l'amor y no la guerra.

Slutacions cordials a tothom... El vostre amic, El vigilant llevantí

www.temps.cat

• Soci Fundador d'AVAMET
  • Administrador
  • Mediterranean DANA
  • *
« Respondre #28 el: 13 de D'abr. de 08, 21:21:58 p. m. »
Vigi, estàs fet tot un poeta !! Xé qué bonic !! ;D

Jo també vull donar les gràcies a tots per vindrer a la meva comarca, per gaudir d'ella i per fer-la possible. També especialment a carboner, que s'ha arreat un curro per a organitzar-ho tot, com sempre, meravellosament. També a Josep (MeteoValència) per el currele general dels estatuts de l'AVAMET.

Gràcies també a Galo i la seva dona per portar-me fins a Xàtiva, i per la seva companyia...

Espere també que Kristina, la dona de Krisman es trobe millor promte.

I bé, espere més com aquestes,

Timonet.

Desconnectat MeteoValència

• Tempesta
  • *
  • Missatges: 1.646
  • Jo mateix
    • MeteoValència
« Respondre #29 el: 13 de D'abr. de 08, 21:59:57 p. m. »
Feia molt de temps que no passava per La Vall d'Albaida, molts dels paisatges els conservava en la retina de les meues anteriors estades, però en certa mesura ha sigut com un descobriment ja que en algunes àrees no havia estat.

Felicitar a Carboner i tots els que han fet possible esta trobada per l'organització i el treball realitzat, una trobada on m'ha permés conéixer en persona a nous companys d'este i altres fòrums, retrobar-me amb els paisatges i els pobles d'una comarca amb tanta personalitat com és La Vall d'Albaida.

Al final un té la sensació d'haver perdut el temps al no haver assistit a les anteriors edicions d'esta trobada, però segur que això no tornarà a passar i l'any pròxim repetiré per a poder compartir nous i emocionants moments junt a tots vosaltres.
« Darrera modificació: 13 de D'abr. de 08, 22:02:00 p. m. per MeteoValència »